אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    ריפוד גג לרכב

    חשיבות של ריפוד גג לרכב ברורה לכל נהג. מדובר לא רק באבזר עם גימור אסתטי שמעניק מראה יפה ומכובד לרכב, אלא גם שכתב ציפוי שמגינה על השלדה ועל הרכב מפני נזקים ובלאי, בדיוק כפי שהיא מגינה גם על הנוסעים מפני חבטות בתקרת המתכת ובזמן תאונה. חברת ברוך ובניו מבטיחה לכם שנים רבות של ניסיון וידע שיבואו לביטוי בעבודת ריפוד ותיקון של ריפוד כזה בכל דגם של רכב ובכל תקציב שלכם. מדובר בסטנדרט מקצועי שיש עליו אחריות והבטחה מפורשת שהחומרים התקניים והעבודה המעולה יחזיקו מעמד שנים בצורה נאותה.

    למה דווקא ריפוד גג לרכב אצל מקצוענים?

    • ריפוד גג לרכב שאינו נעשה אצל מקצוענים סובל במקודם או במאוחר מבעיות של התרופפות, יצירת גבשושיות, התרפות של היריעה ושחרור שלה מהמסגרת שאוחזת אותה. לא תמיד היא נופלת ממש אבל גם השקערוריות שנגרמות והבטן שנופלת מעט מספיקות כדי ליצור תחושה לא נעימה ולא אסתטית ברכב.
    • נפילת הריפוד מהמסגרת, קרעים ובלאי מואץ גורמים לבעיות בטיחות משום שהריפוד נופל על הנהג והנוסעים ומכסה על הראות. כמו כן, בד כזה שנופל במפתיע בזמן הנסיעה עלול לגרום לבהלה ולתגובה חדה מדי בנהיגה, מה שמסכן את חיי הנוסעים והנהג.
    • חשיפת הגג והתקרה ללא שכבת המגן שלו פוגעת גם בנוסעים שעלולים להיחבט בראשם בגלל המתכת, וגם בשלדה ובמתכת משום שהם חשופים לפגיעה ולחלודה, לבלאי מואץ ולשריטות. הריפוד חיוני לרכב ואינו רק אבזר אסתטי בלבד. ודאו שאתם מטפלים בזה במהירות כדי למנוע את הבעיות של נגרמות כתוצאה מכך.
    • עבודה עצמית שלכם על הגג שלכם אפשרית רק אם אתם באמת אנשי מקצוע שיש להם ידיים טובות. אפשר לקנות כמובן את החומרים ולעבוד לבד, אולם אם אינכם מומחים בכך תבזבזו זמן רב וגם אז התוצאה לא תהיה לפעמים משביעת רצון.

    לרפד את הגג אצל מקצוענים

    בחרו בתבונה את החברה שבה אתם מרפדים את הגג לרכב, משום שהוא צריך לעמוד בסטנדרט גבוה ביורת ולהחזיק מעמד שנים. בקשו אחריות מלאה גם על החומרים שבהם משתמשים אצלכם וגם על העבודה, ואם אפשר לראות תיק עבודות בקשו לראות גם אותו, כך שתדעו בוודאות שרמת הגימור מעולה.

    ריפוד גג לרכב

    כל מי שחי את עולם הרכב יודע כי המכונית שלנו היא ממש לא אמצעי המאפשר לנו רק להגיע ממקום אחד לאחר במהירות. מי שהפכו 'משוגעים לדבר', רואים ברכב לא פעם את ביתם השני. אם אתם רוצים ליהנות מחוויה מושלמת ואם אתם רוצים לטפח את הרכב כך שיענה על החלומות שלכם, אנחנו כאן כדי להגשים כל משאלה. במאמר הבא נדבר על ריפוד גג לרכב. זה אולי נשמע כמו פרט שולי עבור רוב הנהגים על הכביש, אבל אנחנו, בתור אנשי מקצוע וותיקים, מודעים לעובדה כי מדובר על אלמנט חשוב וכזה שלא כדאי לזלזל בו בעיצוב המכונית שלכם כמו שתמיד רציתם. למידע מקצועי מוזמנים להמשיך לקרוא.

    אז למה להחליף ריפוד גג לרכב

    למהלך הזה יש שתי סיבות מרכזיות:

    החלפה של ריפוד גג לרכב הופכת את המכונית אסתטית ונעימה יותר: בסוף, משום שרבים מאיתנו מבלים שעות ארוכות על הכביש, אנחנו רוצים להרגיש בנוח בתוך האוטו שלנו וזו סיבה מספיק טובה לצאת לדרך. היום, ניתן למצוא בקלות אינספור מוצרים מצויינים ואופציות יצירתיות, מתוכן תבחרו בריפוד המתאים ביותר עבורכם. בנוסף, אנחנו רוצים להזכיר את מי שמחזיקים ברכבים ישנים יחסית, רכבי אספנות למשל ולא רוצים להרגיש כאילו הם נוהגים ברכב בלוי. אלו יכולים לשנות את המראה של המכונית מהקצה אל הקצה, באמצעות פעולה פשוטה כל כך כמו התקנת ריפוד גג לרכב.

    בנוסף, הנחה של ריפוד גג לרכב משפרת את הבידוד של האוטו: אם אתם רוצים להפוך את המזגן אפקטיבי יותר, להתגונן בחודשי החורף מהקור ולברוח מאימת הקיץ, אם אתם רוצים ליהנות מבידוד אקוסטי, הרי שבמידה רבה אנחנו יכולים להשתמש באותו ריפוד גג לרכב כדי להשיג את המטרות הללו בהצלחה.

    אתם יכולים להשאיר את המכונית בידיים הנכונות

    אנחנו אנשי מקצוע וותיקים המעניקים שירות מצויין לקהל לקוחות נאמן בכל רחבי הארץ. חברת 'ברוך ובניו זגגות רכבים', פעילה משנת 1958 ולאורך השנים, צברנו ניסיון והיכרות מעמיקה עם התחום. אנחנו לא רק מחזיקים בצוות עובדים מצויין, אלא, אנחנו יודעים איך להביא לכם את השירות הטוב ביותר במחירים המשתלמים ביותר. לפרטים נוספים, אנחנו ממתינים לכם כאן.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד