אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    חלון גג לרכב

    בכבישי ישראל, אנחנו רואים עוד ועוד כלי רכב שיש בהם שיפורים ושדרוגים שונים ולא תמיד ברור אם באו בדגם המקורי או שנוספו להם אחר כך. חלונות גג לרכב הוא אחד השיפורים שאנחנו יודעים שאפשר להוסיף לכל כלי רכב שהוא אם הוא מתאים לכך ומאושר על ידי משרד התחבורה. חברת ברוך ובניו היא חברה שמתמחה כבר שנים רבות בהתקנת החלונות האלה בצורה אמינה, אחראית ומקצועית ובעזרת הציוד והמוצרים התקניים והמובילים בעולם. עבודה של החברה מחזיקה מעמד שנים ובכל מקרה יש לכם אצלם גם מעבדת תיקונים.

    חלון גג לרכב הוא הגשמת חלום לרבים עם עוד שירותים

    • אחריות מלאה למוצרי החברה שבה משתמשים בחברת ברוך ובניו ניתנת גם לעבודה עצמה. מדובר במוצרי חברת WEBASTO שמבטיחה לכם איכות לאורך זמן ועמידה בתנאי מזג האוויר הישראלי.
    • מחירים מפתיעים שתקבלו לכל דגם ולכל תקציב, כך שתכלול גם עובדה איכותית ואמינה וגם את החלון שחלמתם עליו.
    • כל התקנת חלון גג לרכב מחייבת גם הוצאת אישורים מתאימים ושינוי רישוי הרכב כחוק במחשבי משרד הרישוי. זה נחוץ כדי להבטיח בטיחות ועמידה בחוק וזה חיוני לכם כשתרצו לעשות טסט לרכב שלכם. החברה מבטיחה לכם שירות זה במקביל לעבודה הפיזית עצמה. זה חוסך לכם זמן וטרחה ואתם פשוט מקבלים את הרכב שלכם מוכן לחלוטין לנסיעה.
    • מעבדת התיקונים של החברה מקבלת כל רכב בכל דגם וגם כאלה שכבר נעשתה בהם התקנת חלון, לתיקונים והתאמות נוספות. כך שיש לכם בית של אנשי מקצוע לחזור אליו תמיד גם במקרה של בעיה.

    אם כבר חלון אז רק אצל מקצוענים

    אם כבר החלטתם לעשות את השיפורים לרכב שלכם במו בסרטים וכמו שאתם רואים אצל אחרים, ודאו שאתם עושים זאת כפי שצריך לעשות, אצל אנשי מקצוע שלא יחפפו בזמן העבודה. זכרו שחלון בגג חייב להיות מותאם בצורה מושלמת לפתח שנפתח בו, ושהוא עשוי מחומרים מעולים שיכולים להחזיק מעמד שנים בלי להתעקם או להיסדק או להישבר בקלות. בכל זאת, תנאי מזג האוויר הישראלי אינם קלים. גם האחריות והעובדה שיש לכם מעבדת תיקונים שתוכלו לחזור אליה כל הזמן מבטיחות לכם שתקבלו שירות מעולה.

     

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד