אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    התקנת סאנרוף לרכב

    ישראל היא ארץ אידיאלית מבחינת מזג אוויר לצורך התקנת סאנרוף לרכב, וגם תרבות הבילויים והמסיבות בה למעשה מתאימות לאורח החיים הזה. היתרונות של חלון גג לרכב שלכם כל כך גדולים למי שאוהב את זה, שחובה לוודא שהם אכן יבואו לידי ביוטי בהתקנה מקצועית ואחראית על ידי מי שמתמחה בכך. חברת ברוך ובניו מציעה לכם את ההתקנה הטובה בישראל לכל סוגי הרכב והחלונות, בכל הדגמים ובכל המידות. יחד עם אישור ורישוי הרכב והתיקון תוכלו ליהנות משירותים מקצועיים מהשורה הראשונה, מוצר תקני ואחריות מלאה.

    אילו עוד יתרונות יש בכל התקנת סאנרוף לרכב?

    • חברת ברוך ובניו מציגה ניסיון רב שנים שמבטיח לכם עבודה מקצועית ואחראית, ללא תקלות וללא בעיות שמתחילות לאחר ההתקנה אם היא אינה נעשית כהלכה.
    • כל מוצרי החברה והציוד שבה היא משתמש תקניים ועברו את כל האישורים המתאימים. המותגים עצמם מובילים בעולם ושייכים לחברת WEBASTO שהיא החברה המוכרת והטובה בעולם בתחום זה.
    • אחריות מלאה ניתנת לכם גם על החלון ומנגנון הפתיחה וגם על העבודה. ובכל זאת, מעבדת תיקונים מלאה מחכה לכם בחברה כדי להבטיח לכם שכל התקנת סאנרוף לרכב יגובה גם במתן שירות תיקונים וחלפים בהמשך.
    • מחירים מעולים שמתאימים לכל דגם ולכל כיס. כך תוכלו להבטיח לעצמכם שהחלון בגג יתגשם לשביעות רצונכם.
    • שירות לרישוי וקבלת אישורים שנעשה במקביל לעבודה גם במשרד הרישוי. הרי כל תיקון ברכב ושינוי שנעשה בו מחייב מתן אישור חוקי וגם שינוי הפרטים ברישוי הרכב. כך נמנעת מכם הטרחה ואי הנוחות כשאתם מגיעים לטסט לרכב ללא האישורים הנדרשים.

    בחירת חברה אמינה היא חיונית

    זה לא מספיק לרצות לעשות שינוי כל כך דרמטי ברכב שלכם. צריך לדעת אם וכיצד עושים זאת בדגם שלכם ולא להסתפק בחברה שתציע לכם עבודה חובבנית בלבד. החברה שעובדת נכון ועם המוצרים הטובים ביותר גם לא תפשל בדרך כלל בהתקנה. צריך לקחת בחשבון את החרכים ואת הפתחים, את ההצמדה המושלמת כדי למנוע זליגת גשמים ועוד. בגלל זה מומלץ גם לראות עוד עבודות שהתקינו שם כדי לקבל מושג גם על רמת הגימור.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד