אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    מה חשוב לדעת על גג נפתח לרכב?

    גג נפתח לרכב הוא הפתרון המושלם עבורכם. נוהגים ברכב ישן ואין ביכולתכם לרכוש חדש? מעוניינים להוסיף פתח אוויר נוסף לרכב בו אתם נוהגים? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. לאורך העשורים האחרונים, חברה זו עוסקת בתחום ייבוא, שיווק ובהתקנה של חלונות גג נפתחים. וזאת, תוך התאמה מלאה לסוג הרכב בבעלותכם. למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר עוד היום!

    בעלי הרכב של ימינו הבינו זאת כבר ממזמן: אין צורך להסתפק בכלי הרכב שרכשנו מהניילונים. כדי להפיק ממנו את המיטב, אנו יכולים לשדרג את הרכב במגוון דרכים. כך, נוכל לנהוג מדי יום לעבודה או ללימודים עם רכב אופנתי ויוקרתי. חשוב לציין כי לאורך השנים נוצרו שדרוגים רבים עבור רכבים כאשר אחד המרכזיים שבהם הוא גג נפתח. היבט זה מחזיק ביתרונות רבים: החל מפתח אוויר נוסף, כניסה של אור טבעי לתוך הרכב ועד הצצה לנוף המדהים שסביבנו – אין ספק שהתקנת גג נפתח היא ההחלטה הנכונה.

    בהתאם לכך, מומלץ לפנות אל החברה המקצועית ביותר; חברה המעסיקה מומחים שיבצעו את מלאכת ההתקנה על הצד הטוב ביותר. בבואכם לחפש אחר המוסך המתמחה בעבודות זגגות, מומלץ להתייעץ עם הסביבה הקרובה ולקבל המלצות. בנוסף, רצוי לסקור את אתרי האינטרנט השונים ולהתרשם מההכשרה, הרקע והניסיון שצוות המוסך מחזיק.

    בהמשך, יהיה עליכם לפנות אל נציגיו של המוסך ולהבין מה כוללת פעולת ההתקנה של הגג הנפתח, אילו דגמים מחזיק המוסך והאם הם מתאימים לרכב שלכם. בשלב הבא, יהיה עליכם לקבל הצעת מחיר עבור ההתקנה. במקביל, רצוי לבקש מצוות העובדים ביטוח לעבודה שהם יבצעו כמו גם תעודת אחריות.

    לשדרג את הרכב כראוי

    התקנת גג נפתח ברכב תגשים את חלומכם ותשדרג את כלי התחבורה שלכם – ללא כל צל של ספק. אם גם אתם מעוניינים להתקין מוצר זה ברכב בבעלותכם, אתם מוזמנים לפנות אל ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. חברה זו פועלת בתור המתקין המורשה והבלעדי של "ובסטו" בישראל. לצד ההתקנה המקצועית שאנו מבצעים, נעניק גם אחריות למשך שלוש שנים.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד