אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

לייעוץ מדיטיילר מקצועי

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    יתרונותיו של חלון גג נפתח לרכב

    חלון גג נפתח לרכב מחזיק ביתרונות רבים: החל מכניסת אור ואוויר לתוך הרכב, הנאה מהנוף בעת הנסיעה, לצד שדרוג ערכו של הרכב – אין ספק שהתקנת חלון גג הוא מומלץ ביותר. מעוניינים גם כן להתקין אלמנט זה ברכב שלכם? מוזמנים לפנות אל ברוך ובנו זגגות רכב ע"מ. חברה זו תבצע עבורכם פעולה זו על הצד הטוב ביותר. וזאת, תוך מתן אחריות לתקופה של שלוש שנים. למה אתם מחכים? צרו קשר עמנו עוד היום.

    לאורך השנים האחרונות, אנו רואים יותר ויותר רכבים על כבישי ישראל. עובדים בעיר רחוקה? לומדים ימים ארוכים במכללה? כדי להקל על איכות חיינו ולתכנן את שגרת יומנו מבלי להיות תלויים בתחבורה הציבורית, מומלץ לרכוש רכב איכותי ואמין; רכב אשר ילווה אותנו למשך זמן רב. במקביל לכך, חשוב לציין כי רכב פרטי משמש אותנו הרבה מעבר לנסיעה מנקודה א' לנקודה ב'. במילים אחרות, כדי שנוכל ליהנות מהזמן שאנו מבלים בתוך הרכב, מומלץ לשדרג אותו.

    אחד השדרוגים המומלצים ביותר הינו חלון גג נפתח לרכב. חלון נפתח זה, המוכר גם בתור סאנרוף, מאפשר לנהג ולנוסעים האחרים להעריך את הנוף הסובב אותנו. כלומר, בין אם אנו חולפים על פני הרים מרשימים, חורשות ירוקות או חוף ים זהוב, כדי שנוכל להעריך את יופיים כל שעלינו לעשות הוא להביט דרך חלון הגג הנפתח.

    מעבר לכך, חלון הגג של הרכב מחזיק ביתרונות נוספים; יתרונות הכוללים, בין היתר, יצירת פתח אוויר חדש. בין אם מדובר בקיץ או באביב, כדי להכניס משב רוח נעים ומרענן לתוך הרכב, מומלץ לפתוח את חלון הגג ולהרגיש את הרוח מלטפת את ראשינו.

    עבודת התקנה איכותית

    התקנתו של חלון גג נפתח ברכב ישדרג את יומכם – ללא כל ספק. בהתאם לכך, וכדי שעבודת ההתקנה תתבצע כראוי, מומלץ לפנות אל חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ. צוות עובדיה של החברה מתמחה בייבוא, שיווק והתקנת חלונות נפתחים לכל סוגי הרכבים. בנוסף לשירות המקצועי שאנו מעניקים, לקוחותינו יזכו לאחריות עבור ההתקנה.

    גם מקצועי וגם איכותי

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      סאנרוף לרכב - התקנה וכל מה שצריך לדעת

      סאנרוף מה שחשוב להבין בנוגע להתקנה של סאנרוף הוא שהכל...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף: אך ורק על ידי צוות מנוסה

      תיקון סאנרוף נותן מענה איכותי ומהיר על מגוון תקלות: החל...

      קראו עוד

      ריפוד תקרה לרכב: לתחזק ולתקן אותו כראוי

      חשיבותו של ריפוד תקרה לרכב הינו משמעותי ביותר: החל מבידוד...

      קראו עוד